piątek, 3 maja 2019

Kurs na opakowanie bazy butelki

Dzień dobry :)
Dziś mam inspirację z kursem na bazie butelki z okazji ślubu. 
 Spróbuję Wam przybliżyć jak w szybki i łatwy sposób 
ozdobić taką bazę, więc chętnych zapraszam do wspólnego scrapowania :)
Będzie mi miło jak podzielicie się swoimi pracami 
na naszej stronie inspiracyjnej Filigranek na fb.

to zaczynamy ;)
odznaczyłam i wycięłam środek opakowania butelki na papierze 
o wymiarach 30/30 cm zaznaczając linie do bigowania jak wskazuje baza


następnie odrysowałam i wycięłam górne część butelki 

  po odrysowaniu i zaznaczeniu skleiłam bazę butelki

                   teraz zaczynam oklejać i robię to po pasku, żeby kontrolować linie zagięć ;)

po oklejeniu odrysowałam i wycięłam spód bazy, żeby ładnie się spasował, 

dokleiłam górne kawałki butelki, zrobiłam dziurki (u mnie był to przyrząd do dziurek )
można je również wykończyć nitami, ale nie ma takiej konieczności

na brzegi i łączenie dołu nałożyłam białe gesso 

ułożyłam wstępnie dekorację i przystąpiłam do klejenia 

 Dziękuję za uwagę :)

a taki wyszedł mój efekt końcowy 


Wykorzystałam:


Opakowanie na butelkÄ™ na wino BIAŁE ZŁOCONY zestaw tekturek Å›wiÄ…tecznych  Tekturka FLORA 16


Pozdrawiam!


2 komentarze: