wtorek, 23 kwietnia 2019

Litera "J" a może lizak na Boże Narodzenie?

Cześć/Hello

Zapraszam na instrukcję składania litery J. / Today, I'd like to show you how to fold a letter "J" from ours 3D letters.



Przed klejeniem wszystkie elementy dopasowałam i ułożyłam. Uważajcie na małe elementy, nie wciskajcie ich na siłę, tylko przyłóżcie w innym miejscu./ Before gluing, I've matched all the elements. Please, do not do anything by force. If something does not fit, put it in another place.


 I przechodzimy do klejenia. Zaczęłam od klejenia dolnej części i dookoła doklejałam poszczególne elemeny./ Now, we can start gluing. I've started from bottom part. I attached individual elements around



Czekamy do wyschnięcia.Wwe have to wait until it dries




Mi literka "J" skojarzyła się z lizakiem wieszanym na choince, dlatego też w taki sposób go ozdobiłam./ The letter "j" reminded me of a lollipop hung on a Christmas tree that's why I decorated it in that way.
 Użyłam jednej z filigrankowych masek./ I used one of our masks.



Użyłam./I used:

https://www.filigranki.pl/3d/4345-litera-3d-przestrzenna-duza.html 




Pozdrawiam i życzę kreatywnego dnia









2 komentarze:

  1. Świetna praca, może być i literką i ozdobą na Boże Narodzenie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Literki polecam, proste w sklejeniu a po ozdobie dają świetny efekt:)

      Usuń