wtorek, 5 marca 2019

Kartka pełna miłości..



Witajcie Kochani, na wstępie chciałam się z Wami serdecznie przywitać. Ogromnie się cieszę z możliwości dołączenia do tak wspaniałego zespołu. Mam nadzieję ,że moje inspiracje przypadną Wam do gustu no i przede wszystkim zachęcą do tworzenia. Przechodząc już do sedna to przygotowałam na miły start kartkę dla bliskiej osoby. Pełną kwiatów które kocham ogromnie przez co pojawiają się w moich kartach w zasadzie zawsze. Połączyłam ze sobą odcień niebieskiego oraz żółci na myśl o wiośnie i ciepłych słonecznych dniach. 




Zachęcam Was kochani do zajrzenia na Filigrankowe sklepowe półki z pewnością wśrod fantastycznych tekturek, baz i innych cudowności znajdziecie coś dla siebie oraz jeśli jeszcze nie trafiliście na grupę filigrankowych inspiracji to koniecznie wstąpcie i chwalcie się swoimi pracami z filigrankowymi wspaniałościami.

W kartce użyłam:

Dziękuję i życzę cudownego oraz oczywiście kreatywnego dnia!;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz