niedziela, 3 marca 2019

Czekoladownik Merci

Witam serdecznie,
Na piękną poranną niedzielę przypada mój debiut w Filigrankach :)
z czego bardzo się cieszę, że mam tę przyjemność inspirować Was na tym blogu
 w niesamowitym składzie utalentowanych dziewczyn :)
Na powitanie mam dla Was słodką inspirację, a jest nim opakowanie do czekoladek Merci.  
Użyłam naszej gotowej bazy, na tekturkach lubię jak coś się dzieje i są wyraziste,
 więc zrobiłam embossing, do tego kilka innych dodatków i mamy coś wyjątkowego :)   

Hello,
I have my debut in Filigranki on a beautiful morning Sunday :)
of which I am very happy that I have this pleauser to inspire you on this blog
in an amazing composition of talented girls :)
Welcom to sweet inspiration for you, and it is a packet for chocolates Merci.
I used our ready base, I like on cardboard like something is going on and are expressive,
so I made embossing, a few other additions and we have something special :)





 Użyłam:
I used:
Baza czekoladownik v2    Tekturka TEKST 7E  Tekturki RENIFEROVE zawijasy 2 szt

Spring ZESTAW 12szt. papiery dwustronne 30,5x30,5 cm MINTAY

Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz