piątek, 21 września 2018

Odwrócona kanwa w jesiennym klimacie

Cześć i czołem!
Mam przyjemność inspirować was w Filigrankach, a dzisiaj zapraszam na mój debiut.
Jeśli znacie moje prace, to możecie się domyśleć, że moje inspiracje będą głównie mediowe.
Dzisiaj mam dla was odwróconą kanwę, które są ostatnio bardzo popularne.
Wrzesień się kończy, czas więc zaakceptować definitywny koniec lata i wpuścić jesień do pracowni.
Hey, hey!
I am pleased to inspire you in Filigranki, and today I invite you to my debut.
If you know my works, you can guess that my inspirations will be mainly mixed media.
Today I have a reversed canvas for you that is very popular lately.
September is over, so it's time to accept the definitive end of summer and let autumn fall into the studio.



Brzegi kanwy pokryłam pastą gruboziarnistą i pomalowałam czarnym gesso, a środek pokryłam masą mikową. Na środek przykleiłam postrzępiony kawałek papieru, który został wcześniej zagruntowany transparentnym gesso i zaczęłam układać moją kompozycję.
I covered the edges of the canvas with a thick sand paste and painted a black gesso, and covered the center with a mica paste. I glued a frayed piece of paper to the middle, which was previously primed with a transparent gesso and began to arrange my composition.






Wykorzystałam papier, sizal, gazę i tekturkę ze wzorem marokańskiej koniczyny. 
Tekturka została pomalowana czarną farbą metaliczną by się odznaczała i pięknie błyszczała.
Brzegi kanwy pokolorowałam pastami do szablonów w dwóch odcieniach zieleni.
I used paper, sisal, gauze and chipboard with the Moroccan clover pattern.
The chipboard was painted with black metallic paint to be distinguished and beautifully shined.
I colored the edges of the canvas with template pastes in two shades of green.



Na górze umieściłam pomalowany czarnym gesso odlew z foremki i 'noski' z klonu znalezione ostatnio w drodze do sklepu. Dodałam również troszkę kuleczek i chlapań czarnym tuszem.
At the top I put a mold painted with black gesso and 'noses' from the maple found recently on the way to the store. I also added some 3D balls and splashes with black ink.



Moja jesienna odwrócona kanwa już zdobi mój pokoik, a ja rozglądam się za innymi darami natury, bo sezon na prace jesienne dopiero rozpozczynam.
My autumn reverse canvas decorates my room, and I look around for other gifts of nature, because the season for autumn work is just beginning.



Pozdrawiam was i życzę ciepłych jesiennych dni pełnych złotego słońca.
I greet you and wish you warm autumn days full of golden sunshine.




W pracy wykorzystałam:
I used:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz