niedziela, 16 września 2018

Jesienny czekoladownik dla psiapsiółki

Hej, jak Wam mija jesień, bo u mnie kolorowo i czekoladowo 😉
W moim projekcie wykorzystałam bazę do czekoladownika(czyli pominęłam tę najnudniejszą część z wycinaniem kształtu 😁).

Hi, how is Autumn treating you? I here is very colorful and chocolately 😉
In my project I used base for a card with a chocolate(so I skipped a boring part with cutting a shape 😁).

 Jako główny element posłużył mi stempel z uroczą dziewczyną(mniejszą wersję znajdziecie TU ) oraz delikatna tekturka w kształcie serca. Wykorzystałam też kolekcję oraz motylka z "Violet Silence Basic" Lemoncraft.


For a focal point I used a stamp with a lovely girl(smaller version of her you can find HERE) and delicate heart chipboard. I also used collection of papers and a butterfly from the Lemoncraft called "Violet Silence Basic"


 Listki powstały przy pomocy akwaleli, tuszu, złotego pudru do embossingu  i wykrojników. 
Mam nadzieję, że przyjaciółka będzie czekoladowo-zadowolona 😜

Leaves were made using watercolors, ink pads, gold embossing powder and dies. 
I hope that my friend will be chocolate-happy  😜














W pracy posłużyłam się:

In my project I used:

 


Zapraszam do tworzenia jesiennych projektów

Please feel welcome to create an Autumn projects







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz