środa, 4 lipca 2018

Zakładka do książki


Cześć wszystkim! :)

Moja dzisiejsza inspiracja należy do tych mniejszych w rękodziele, i jednocześnie przydatnych,
a mianowicie przygotowałam zakładkę do książki w lekkich pastelowych kolorach.


Wykonałam ją z dwóch arkuszy papierów do scrapbookingu, które ze sobą skleiłam.
Obowiązkowo ozdobiłam ją tekturkami - sercem i budką - pomalowałam je farbami akrylowymi.
Naniosłam nieco mediów - na brzegach zakładki tusz, żel medium posłużył do odbicia maski.


Przyczepiłam na tasiemce chwoast.


Zakładkę zdobi odbita maska przy pomocy żel medium. Na wyschnięty wzór naniosłam za pomocą gąbeczki farby akrylowe, które ładnie go podkreśliły. Użyłam kolorów farb: beż, jasny róż, złoty
  (to dzięki niemu zakładka pięknie mieni się).


Za rekwizyt posłużyła książka Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny 
"Podróże małe i duże, czyli jak zostaliśmy światowcami" ;)

Użyłam:
   

    


Przesyłam nadmorskie pozdrowienia i dużo słońca :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz