sobota, 21 lipca 2018

Litera 3D / 3D letter

Lubię tworzyć ozdoby mieszkania, wy pewnie też :) Litery 3D, do których bazy znajdziecie w naszym sklepie, są świetnym pomysłem na stworzenie własnoręcznie oryginalnej dekoracji.
Co prawda litera "L" ma dość prostą formę ale cóż - imienia się nie wybiera ;) Myślę, ze mimo wszystko efekt końcowy wyszedł bardzo ciekawy. Zachęcam Was do eksperymentowania z tym produktem - ja okleiłam go papierem i ozdobiłam kwiatami ale świetnie też nadają się do mediowania.
Bazy liter znajdziecie tutaj (należy wybrać literę i wtedy pokaże się jej cena): https://www.filigranki.pl/3d/4345-litera-3d-przestrzenna-duza.html?search_query=litera&results=3

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć mojej pracy :)









Produkty wykorzystane ze sklepu:



Pozdrawiam,
Asia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz