czwartek, 15 lutego 2018

Ramka przestrzenna z efektem rdzy / 3D frame with rust effect

Cześć :)

Taka ramka chodziła za mną już od jakiegoś czasu - no i w końcu pomysł doczekał się realizacji :) Zaczęłam od ustalenia wymiarów ramek, potem Iza grzecznie wycięła to co chciałam, potem rameczki leżały jakiś miesiąc koło mojego łóżka w sypialni (nie wiedzieć czemu ;)) aż w końcu wczoraj - siadłam i zrobiłam :)
Trochę zmotywowały mnie nowe media z efektem rdzy i patyny Seeart, które właśnie otrzymaliśmy i chciałam je potestować, a dodatkowo chyba zadziałał nastrój Walentynkowy, który trochę mi się udzielił i ramka tym razem zrobiona została nie dla kogoś ale dla mnie samej - jako oprawa jednego z nielicznych zdjęć moich z mężem (bo jak ogólnie wiadomo odkąd w rodzinie pojawiają się dzieci to fotografuje się głónie je a nie rodziców ;) )

Ale dość gadania - zapraszam do oglądania zdjęć - bardzo jestem ciekawa co sądzicie o tym projekcie, jak Wam się podoba mój pomysł?

Wkrótce planuję warsztaty z takimi ramkami w naszej pracowni, więc jeśli chcielibyście stworzyć dla siebie taką rameczkę to śledźcie naszego bloga i FB - tam niedługo zamieszczę szczegóły wydarzenia :)

Hi :)

TI was thinking about this kind of a frame for quite long time, and finally I did it :) Motivation to do that were also new Seeart products which I've just received - pastes with rust and patina effects. Also I decided to do something for me so I made a frame for a photo of me a =nd my husband :)

Please feel invited to see photos - do you like it? What do you think about this project? Would be nice to get some comments from you :)








Produkty, których użyłam:

BAZA RAMKI
(ja wykorzystałam 2 zestawy, sklejając je ze sobą w celu uzyskania większej głębi):



Tekturki do ozdobienia:



Media:





Pozdrawiam cieplutko,

Asia :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz