poniedziałek, 5 lutego 2018

Album dla dziewczynki

Witajcie Kochani!

Na początku chciałabym się Wam przedstawić! Nazywam się Olga Bielska.
Jestem optymistką i nie wyobrażam sobie życia bez tworzenia.
Lubię robić rozmaite projekty, począwszy od kartek, dekoracji domu, 
tagów, layoutów aż po art journaling. 

Moje prace znajdziecie tu:

Na pierwszą inspirację dla Filigranek, przygotowałam album dziecięcy.


Hello, Dears!

At the beginning I would like to introduce myself to you! My name is Olga Bielska.
I’m an optimist and I can’t imagine living without creating.
I  like to create various projects ranging from cards, home decor, tags, layouts, scrapbook pages as well as art journaling.  I'm free to create depending on my mood and feelings. 
To visit me, click here...

 This is my first inspiration for Filigranki and I preparted a children's album.





















Na koniec mam dla Was jeszcze filmik z prezentacją albumu :)
I have for you too a movie with the album presentation.



Użyłam / I used:

Woman's World tekturki ZESTAW 11szt.      Tekturka BABY 32 

Spring ZESTAW 12szt. papiery dwustronne 30,5x30,5 cm MINTAY   Celebrations 05 papier dwustronny 30,5x30,5 cm MINTAY   Celebrations ZESTAW 12szt. papiery dwustronne 30,5x30,5 cm MINTAY

Christmas Owls wykrojnik 5 el.   Kosteczki dystansowe 3mm

Pozdrawiam :) / Hugs :)


2 komentarze: