niedziela, 8 stycznia 2017

Zakładka do książki

Witam wszystkich noworocznie!
W taką mroźną pogodę wiele z nas zaszywa się z książką pod kocykiem i z gorącą herbatką. Ja również :) Do tej pory jako zakładki używałam... czegokolwiek. Teraz postanowiłam zrobić sobie trochę nietypową, swoją własną zakładkę przy użyciu Fuse Tools. 
Zakładka jest cieniutka, ale widocznie zaznacza, gdzie jest dalszy ciąg czytania :)



Jako bazy - kształtu użyłam filigrankowego serca, które pomalowałam czerwoną metaliczną farbką akrylową Primy

Tekturka SERCE kocham cię

Do środka wsypałam błyskotki, a na wierzch trafił pokolorowany stempelek oraz filigrankowy tekturkowy napis, pokolorowany żółtą metaliczną farbką Primy.

 Tekturka TEKST 26a

A czego Wy używacie jako zakładki?
Życzę Wam udanej niedzieli i miłej lektury!

BeeQueenie



5 komentarzy: