środa, 4 stycznia 2017

There is always a reason to smile :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was niewielki, słoneczny notesik dla zakręconej nastolatki :)
Znajdziecie w nim kilka filigrankowych tekturek, idealnie pasujących do tego typu prac.
Okładki notesu zrobiłam z bazy albumowej a tekturki pomalowałam akrylowymi farbkami.

Hello Dears!
Today I have for you a little sunny notebook, made for a crazy teenager :)
You'll find chipboards from Filigranki in it, they're just perfect for this type of work. 
I've made the notebook's cover using a base from a photo album.
Chipboards were painted acrylic paints.






W środku umieściłam żółte karteczki oraz kilka ozdobnych przekładek:
I've placed yellow cards inside and a couple of decorative inserts:














W pracy użyłam:
I've used:


 





 






Życzę Wam miłego wieczoru!
Have a wonderful evening!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz