piątek, 27 maja 2016

Pożegnania nadszedł czas / Time to say goodbye

W dniu dzisiejszym moja ostatnia inspiracja u Filigranek dla Filigranek :)
Było mi bardzo miło z Wami współpracować, ustępując miejsca nowym duszom artystycznym wiem, że będzie tutaj dalej wesoło i kolorowo :) Że będziecie się rozwijać i tworzyć, tworzyć, tworzyć...
Bardzo dziękuję Asi za propozycję współpracy od samego początku Filigranek :)
za to, że uwierzyła we mnie :) że dała mi szansę zaistnieć w świecie scrapbookingu :)
Życzę wszystkim miłośnikom Filigranek, aby zawsze mieli pieniążki na zakupy :) a szefowej siły, inspiracji i jak najwięcej "zwariowanych" klientów :)

Today is the day for my last inspiration for Filigranki at Filigranki :)
It was very nice to work with you. Now, I'm giving up my place for new artistic souls and I'm sure it will be still colourful and fun here :) That you'll be able to develop your skills and create, create, create...
I want to thank Asia for her offer to work here since the beginning of Filigranki :) that she believed in me :) and she gave me a chance to show my works in a scrapbooking world :)
I wish all Filigranki lovers that they will always have money for shopping :) and to my boss - stregth, inspiration and more and more "crazy" clients :)
                                                       



Do dzisiejszej pracy potrzebowałam:
I used the following:





Pozdrawiam Was cieplutko :)
Warm greetings :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz