sobota, 25 lutego 2023

Kwiatowy shaker

 Dziś przychodzę do Was z odrobina wiosny;) 

Mam cichą nadzieję że już niebawem i nasze łąki bedą ukwiecone a tymczasem, przedstawiam kartkę urodzinową dla słodkiej dziewczynki. Chciałam aby upominek ucieszył małą jubilatkę, więc wybrałam kwiatowy shaker - to zawsze powoduje uśmiech na ustach dzieci i pewnie nie tylko ;)

Zapraszam na zdjęcia - szhaker oczywiście wypełniłam rożnymi świecidełkami, ale również go pomalowałam i potraktowała gesso.






ze sklepu użyłam

pozdrawiam

Aga ;*





3 komentarze:

  1. Przepiękna starannie wykonana kartka. Aż miło popatrzeć. Ogromny talent i pomysłowość. Uwielbiam pastelowe barwy. Super

    Kasia Dudziak z bloga Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń