piątek, 20 stycznia 2023

Skarbonka

 Witam ;)

Dawno nie robiłam tutaj pracy 3D ;D i tak sobie pomyslałam, że przygotuję dla Was skarbonkę.

Taką słodziakową, którą można wręczyć maluszkowi na każdą okazję.

Do tego celu wykorzystałam gotową bazę, ale nie zaklejałam wieczka na stałe. No przecież uzbierane pieniążki warto w końcu wykorzystać, a szkoda by było niszczyć prezent;)

Baza skarbonki jest tak świetnie wykonana, że wieczko wchodzi na ścisk. samo się nie otworzy - dopiero jak podciągniemy za dyndadełko. W środku skarbonkę też okleiłam papierem, ale tak żeby zachować "ząbki" które ułatwiają zamykanie - widać to na zdjęciu ;)

Zdjęć jest sporo - bo nie mogłam się zdecydować ;D - zapraszam do oglądania.













Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam Aga ;*









2 komentarze:

  1. Śliczna skarbonka.
    Taka nie zamknięta u mnie chyba nigdy by się nie zapełniła ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Może by się udało;) Ewentualny nadmiar "wkladu" by ją otworzył:)

    OdpowiedzUsuń