sobota, 4 czerwca 2022

Podziękowanie dla nauczyciela

Witajcie Kochani!

Dzisiaj oficjalnie zaczyna się moja przygoda w DT Filigranek. Mam na imię Karolina i może co niektórzy znają mnie jako HandKaro.

Czuję się niezmiernie szczęśliwa i zaszczycona, że od teraz będę mogła tworzyć dla Was inspiracje :)

Mamy czerwiec, a co za tym idzie, za niespełna 3 tygodnie dla dzieci i młodzieży szkolnej zaczyną się wakacje. Z racji tego, jako swoją pierwszą inspiracje przygowałam dużą kartkę dla nauczyciela w ramach podziękowania. 

Kartkę wykonałam na bazie A5 w kolorze Eco, na której zrobiłam wianek pełen listków (także tych tekturowych :)), dodałam kilka kwiatków oraz umieściłam napis w filigrankowej ramce. 

Całość pochlapałam białą farbą i dodałam kilka kuleczek 3D.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)







 W pracy wykorzystałam:






Pozdrawiam Was serdecznie.
Karolina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz