środa, 23 lutego 2022

Ślubne eksplodujące pudełko

 Witajcie!

Eksplodujące pudełko to ciekawa forma upominku z okazji Ślubu.

To nie tylko ładna oprawa, by podarować pieniądze i złożyć życzenia, ale także piękna pamiątka. 

Niby zwykłe pudełko, gdy ubrane w symbole odpowiednie do okazji oraz ozdoby, przy każdym otwarciu będzie powrotem do cudownej chwili - przywołując wspomnienia.

Szafirową bazę, która na pierwszy rzut nie każdemu może kojarzyć się z pracą ślubną, ozdobiłam jasnym papierem z motywem różanym. Na bokach umieściłam "Srebrzony zestaw tekturek ślubnych" z czego napis na wieczku i przybrałam kwiatami oraz tekturkowymi listkami. Na środku znalazło się pudełeczko z beermaty w kształcie serca. 

Czy udało mi się stworzyć ciekawą pamiątkę? 











Do projektu użyłam:

 


Pozdrawiam, Magda.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz