środa, 25 sierpnia 2021

Romantyczny shadowbox z papierów Margaret

Cześć!
Czy widziałyście już przepiękne papiery nowej scrapowej marki Margaret?
Jeśli nie, koniecznie nadrabiajcie zaległości, ponieważ takich nowości nie można przegapić!
Osobiście jestem oczarowana przecudowną kolekcją "Love me Tender" i muszę przyznać, że miałam ogromny problem z wyborem arkuszy do pracy, ponieważ żal było mi ich ciąć!
 
Wspomniane papiery zainspirowały mnie do stworzenia romantycznej ramki, którą ozdobiłam tekturkami z kolekcji Renesans, wstążkami oraz własnoręcznie zrobionymi kwiatkami z foamiranu.
Na ramce znajdziecie również filigrankową nowość - listki na kalce do samodzielnego wycinania, które idealnie komponują się odcieniem papierów z kolekcji "Love me Tender".









Materiały z filigrankowego sklepu:






Życzę Wam miłego dnia! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz