piątek, 18 czerwca 2021

Ślubna torebka z okągłą kartką

 Witajcie.

Jedną z naszych firmowych baz jest baza w kształcie torebki. Świetnie zastępuje ona tradycyjne pudełko na kartkę, dając możliwość wręczenia jej w jeszcze bardziej efektowny sposób.

Nasza torebka pomieści zarówno kartkę wykonaną na standardowej kwadratowe jak i tak jak w mojej dzisiejszej inspiracji jaką dla Was przygotowałam - kartkę wykonaną na bazie w kształcie koła.

 
 

Sezon ślubny ruszył wiec i inspiracja typowo ślubna.

Romantyczna ramka z serii renesans, biel, ptaszki oraz kwiatuszki i listeczki... Jak to komponuje się w całości? Zobaczcie na zdjęciach.



 

do ozdobienia torebki użyłam dedykowanej do niej tekturki


"klamerki", które z założenia dedykowane są do przyklejenia przy rączce torebki, tym razem dla odmiany użyłam do wykonania zamknięcie kieszonki na pieniądze.






w projekcie użyłam:



   
 

 


Buziaki - Ania - Dusza z papieru


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz