sobota, 3 kwietnia 2021

Rocznicowe serce

Witajcie. 

Dziś mam dla Was kartkę w niecodziennym kształcie - w kształcie serca.


 
W moim wydaniu tym razem jest to kartka z okazji Rocznicy Ślubu, ale z pewnością pokażę Wam jeszcze kiedyś wersję Ślubną.

Naszą filigrankową bazę ozdobiłam papierami z kolekcji ScrapAndMe. 
Delikatne kwiaty i kolorystyka w odcieniach różu nadały jej romantycznego charakteru. 
By dodać szyku, całość podrasowałam odrobiną złota naniesioną na brzegi serca oraz w postaci złotych metalowych dodatków.
 
Elegancka warstwowa ramka posłużyła za tło do banerka z wygrawerowanym napisem:
ROCZNICA ŚLUBU.

Przy pomocy metalowego oczka doczepiłam do kartki maleńkie metalowe serduszko na złotym sznureczku.





 
w tej pracy wykorzystałam

      
 
 
  
ściskam Was ciepło

Ania - Dusza z papieru

  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz