środa, 17 lutego 2021

Dla ciebie Merci

Witajcie,


Na miłe rozpoczęcie dnia czekoladki Merci do kawki proponuje,

a tak poważnie, to opakowanie ozdobne do takich czekoladek.

Sprawdza się wiele okazji i warto mieć takie zawsze przygotowane ;)

Jak napewno zauważycie górę zamknięcia lekko skróciłam, żeby dołożyć 

wyciętą koronkę z papieru, a zamknięcie tego pudełka zrobiłam na ćwiek.

Kompozycje kwiatowe ułożyłam przy warstwowej ramce, z której zrobiłam shaker box. 

Może nie wiecie o tym, ale świetnie również takie warstwowe ramki się sprawdzają.

Dodatkowo pod kompozycje na prawej stronie dołożyłam 

cudną ramkę owalną imitującą zwisające perły, a więc zapraszam do obejrzenia zdjęć.








wykorzystałam poniższe produkty do tego projektu:

Czekoladownik MERCI CRAFT Tekturka RAMKA 2  

Tekturka TEKST 14b  Tekturka RAMKA OWAL POZIOMY pearl


a teraz trochę prywaty;) 

Pragnę Wam szczególnie podziękować drodzy czytelnicy tego bloga

za wszystkie odwiedziny, miłe słowa i komentarze, a dlaczego?  

czas pędzi i dziś to mój ostatni wpis tu dla Was <3

Twórzcie z Filigrankami a napewno będą to piękne projekty !


Serdeczności z całego serca przesyłam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz