sobota, 5 września 2020

Wyjątkowa ramka dla wyjątkowych osób

 Ja ostatnio chętnie daję nowe życie starym ramkom i dziś przychodzę do Was właśnie z takim projektem :)

To była drewniana ramka z odstającymi metalowymi kwiatkami, które według mnie nadawały jej kiczowatości :) Jak tylko ją kupiłam to kwiatki powyciągałam, a ramka z dziurami po kwiatkach czekała na swój czas, który własnie nadszedł :)

Moi przyjaciele postanowili adoptować rodzeństwo: 3 dziewczynki. Tak, tez ich podziwiam i gdy tylko zaczęli przygotowania pokoiku dla dziewczynek w swoim domu od razu pomyślałam o tej ramce.

Całość okleiłam papierami z mojej ulubionej kolekcji "Love me Forever" Craft o'Clock i niewiele więcej trzeba było dodawać - jak sami widzicie, a efekt - oceńcie sami :)









Produkty użyte do ozdobienia ramki:



  


Pozdrawiam,
Asia


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz