sobota, 7 marca 2020

Kartka prawie z niczego

Card made from almost nothing

Witam serdecznie😊
Z racji, że przez ostatnie 5 miesięcy zajmowałam się remontem domu a niedawno miała miejsce u mnie przeprowadzka postanowiłam wykorzystać dostępne materiały. Mam na myśli różnego rodzaju papier pakowy, karton i tekturę. W ruch poszedł też cieńkopis i nożyczki przy pomocy których powstały kwiaty i listki. A napis i gałązki to oczywiście filigrankowe tekturki. 
Jak Wam się podoba taka wersja kartki?

Warm welcome 😊 
Because in a last 5 months I was occupied with a house renovation and lately I had a removal I decided to use avaliable materials. I mean different kinds of packing paper, chipboard and a cardboard. I also used fineliner and a scissors to make a flowers and leaves. Sentiment and a branches are of course Filigranki's chipboards.
How do you like this version of a card ?









Użyłam/ I used:




Do zobaczenia
See you later









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz