poniedziałek, 17 czerwca 2019

Ty & Ja .... Serca Dwa

Dzień dobry :)
Dziś na moją inspirację przygotowałam ślubny komplet,
 do którego użyłam bazy kartka serce, którą zapakowałam w kopertę 3D.
Kompozycję ułożyłam na kosteczkach 3d, na tekturkę użyłam złoty puder do embossingu
i nie mogło oczywiście zabraknąć odrobiny brokatu w kolorze złota ;)


Good morning :)
Today for my inspiration I prepared a wedding set, to which I used a heart card base, which I packed into a 3D envelope. The composition I put on cubes sd, I used the gold embossing powder
 for the cardboard, of course could not miss a bit of gold glitter ;)









w sklepie znajdziecie:
You will buy in the store:


Tekturka FLORA 16Baza kartka okrÄ…gÅ‚a 14,5x14,5     Koperta 3D eco/craft15x15x1,5 cm                     
                 SREBRZONY zestaw tekturek Å›wiÄ…tecznych                        
Miłego dnia! 
Have a nice day!


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz