niedziela, 20 maja 2018

Ta chwila...-ramka z ważką

Serdecznie Was witam :) 

Chciałabym zaproponować Wam małą odskocznie od prac komunijnych, czy ślubnych. Przygotowałam na dziś mediową pracę, mianowicie drewnianą ramkę na zdjęcie. 
Ramka dla mamy, dla przyjaciółki, dla Was samych... :)
Ozdobiłam ją kilkoma odbitymi wzorami  (pasta strukturalna i maski), użyłam także pasty pękającej, pobawiłam się w przejścia kolorystyczne używając farb akrylowych, mgiełek, wosków. Umieściłam kwiaty i tekturki nawiązujące do natury i przyrody - podobnie jak kolory całej kompozycji - odcienie zieleni, brązów, róż, turkus. 




Użyłam z naszego sklepu:

    
        

       


Jeśli jeszcze nie odważyliście się wkroczyć w świat mediowych prac, 
to zachęcam Was do spróbowania :)
Wbrew pozorom nie są trudne, a ćwiczenie czyni mistrza, więc do działa! 

Pozdrawiam ciepło, Kasia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz