czwartek, 29 marca 2018

Mediowy przybornik

Dzień dobry :)
Hello:)

Moja dzisiejsza inspiracja to przybornik ozdobiony przy użyciu mediów SeeArt. Najpierw pomalowałam cały przybornik pastą z efektem rdzy, żeby uzyskać delikatną fakturą. Następnie pomalowałam wszystko czarnym gesso i nałożyłam farbę/pastę 3D przez maskę. Na koniec użyłam wosku, żeby podkreślić szczegóły. Tekturkę i metalowe elementy również pomalowałam czarnym gesso i woskiem. 

My today's inspiration is a desk organizer that I've altered using See Art media. Firstly, I've coverd the whole organizer with the rust effect paste in order to have fine texture. Then I've painted everything with black gesso and applied paint/3D paste through a stencil. At the end I've used some wax to highlight the details. The chipboard and metal elements were also painted with black gesso and wax.





Użyłam/ I've used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz