wtorek, 21 listopada 2017

Świąteczny exploding box / Christmas exploding box

Witajcie,

Mam dla Was dzisiaj inspirację trochę mało popularną, gdyż exploding boxy najczęściej kojarzone są z upominkiem na takie okazje jak ślub, urodziny, chrzest, rzadko natomiast robimy je z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Z tego też powodu troszkę obawiałam się tego tematu, jednak przyznam, że efekt końcowy mnie zadowolił dlatego też postanowiłam Wam pokazać tą inspirację.
W moim pudełku zewnętrzna jego część nie jest świąteczna, gdyż takie było życzenie zamawiającej, aby box mógł stanowić ozdobę w domu przez cały rok :)

Hello,

My inspiration for you today is not so common, because exploding boxes usually we made for such occasions as wedding, birthday, baptism, not so often as a Christmas gift. That's why I was a little bit afraid of this order, but I have to say that I like the result of my work, so I decided to share it with you.
In my box the outside part is not Christmas-style because that was request of the person who ordered the box - it should be home decoration for whole year :)







Choinkę, szyszki oraz wszystkie elementy tekturowe pomalowałam pastą śnieg oraz oprószyłam brokatem.




Produkty, których użyłam ze sklepu Filigranki:

Products from the Filigranki store:











Pozdrawiam Was cieplutko

Asia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz