wtorek, 20 czerwca 2017

Kurs na kartkę sztalugową

Witajcie, 
dzisiaj przygotowałam dla Was mój pierwszy kurs,
na kartę sztalugową.

Do jej wykonania będą nam potrzebne:
-baza kartki docięta do rozmiaru 13,5 cm na 27 cm ( Wy możecie dociąć bazę na inny wymiar)
-dodatkowa baza kartki o wymiarach 13,5 cm na 13,5 cm
-ozdobny papier do  scrapbookingu
-dodatki, typu kwiaty, tekturki  itp.
-narzędzia



Przystępuję do pracy:
Papier bazowy składam na pół, biguję ( najlepiej użyć kości introligatorskiej) i zaginam.
Na jednej ze stron kartki bazy zaznaczam linię w jej połowie, biguję i zaginam do środka.
Oto co powstaje.


 Zanim połączę wszystkie elementy składowe bazy, z papieru scrapbookingowego wycinam dwa kwadraty, pamiętajcie aby były mniejsze niż baza kartki. U mnie o wymiarach 13 cm na 13 cm.


Jeden z nich ozdabiam przygotowanymi materiałami: między innymi są to tekturki ze sklepu Filigranki, kwiaty wykonane samodzielne z foamiranu, który także jest dostępny w sklepie, oraz kwiaty stemple, pokolorowane markerami zakupionymi  w Filigrankach.
Drugi wkleję do środka kartki.

Po ozdobieniu papieru scrapbookingowego nakleiłam go na dodatkową kwadratową bazę kartki. Następnie  połączyłam obie bazy, naklejając kwadrat na zagiętą do środka połowę kartki bazy.
Aby kartka po postawieniu nie opadała,  jako podparcia można użyć tekturki, półperełki czy też dociętego papieru ozdobnego podklejonego na kosteczkach dystansowych.

A tak prezentuje się moja gotowa kartka:






Ze sklepu użyłam :





Dziękuję, że wytrwaliście ze mną do końca postu.
 Życzę Wam wspaniałych projektów na kartkę sztalugową:)

Pozdrawiam :)
Renata ( Karteluszkowo)



1 komentarz:

  1. Tego typu kurs pozwala nam pozyskać bardzo cenne i przydatne umiejętności, także zdecydowanie to polecam.

    OdpowiedzUsuń