niedziela, 9 października 2016

Kolorowy blejtram

Witam w to pochmurne niedzielne południe!
Nie wiem, jak Wam, ale mnie coraz bardziej brakuje dużej ilości słońca. Stąd tak dużo jasnych kolorów w moich ostatnich pracach. Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój recyklingowy bejtram. Wykorzystałam dużą ilość starych guzików, a pod zdjęcie pudełko po serkach topionych. Wszyscy pewnie wiedzą jakich, ale reklamy tu nie będziemy robić ;)
Kolory naniosłam używając mgiełek oraz akwarelek w płynie.
Oprócz zdjęcia najważniejsza jest tekturka, od której wziął się pomysł na kolorową, radosna pracę i która jest tutaj wisienką na torcie ;)))




 
 Tekturkę pomalowałam akrylową farbką Dylusion paint w kolorze bubble gum pink ;)
Tekturka TEKST 23a
 
 Użyłam również dostępnych w naszym sklepie:
Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml 

Po przyklejeniu guzików wszystko dokładnie pokryłam białym gesso.
Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml


Mgiełek też jest u nas pod dostatek :) https://www.filigranki.pl/174-media

Pozdrawiam i życzę miłej i twórczej niedzieli!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz