czwartek, 29 września 2016

Mixmediowa ramka bez zdjęcia

Hej!
W ramach mojej inspiracji chciałam pokazać Wam zmediowaną ramkę na zdjęcia, w której wcale nie zdjęcie miało się znaleźć. Miało być delikatnie i ulotnie, jak to ważka ma w zwyczaju :)













Dużą ramkę potraktowałam pastą spękającą
Zakładka do książki ze sklejki 
Małą ramkę pomalowałam białym gesso.  

Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml

W tle użyłam mojego ulubionego turkusowego papieru Odważny debiut



   Odważny Debiut turkus 04


 Zawsze do takich prac używam napisów, bo inaczej wydaje mi się, że jest jakaś taka niedokończona..

Tekturka ALBUM 1a
Do pokolorowania napisu i stworzenia turkusowych zacieków użyłam płynnej akwareli, ale jak najbardziej może się do tego przydać mgiełka

 Mgiełka perłowa róż - Pink

Bez chlapań też się nie mogło obyć. Choć ciutkę, ale muszę chlapnąć, taki nałóg ;)


Tusz akrylowy SPLASH!



 Do przyklejenia mikrokulek i gazy użyłam:

 Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml

Pozdrawiam was serdecznie,

BeeQueenie






2 komentarze: