sobota, 5 grudnia 2015

Lampion w różu

Witajcie ;)

Przyszła kolej i na mój debiut w Filigrankach. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje inspiracje.

Dziś Mikołajki. Dostaliście drobne upominki?? ... pamiętajcie, że wszystko się liczy, dobre słowo, czy gest. Wszystko co daje nam radość i sprawia, że uśmiech gości na naszej twarzy.

Nastał też czas Adwentu, zadumy, postanowień i przygotowań do Bożego Narodzenia. Szczególnie dzieci uwielbiają ten okres... prawda??!! Również przygotowują się po swojemu, jak to dzieci.. Uczęszczają na roraty, ściskają w rękach karteczki ze swoimi małymi planami, piszą listy i czekają na ten dzień...

Tak więc moja inspiracja dla Was dziś to lampion, np. na roraty. Zrobiłam go w różu, lekko oszroniony, z aniołkami i śnieżynkami w okienkach, a na daszku dwie poinsecje. Dlaczego w różu..??.. przecież nie jest to smutny czas ale radosny, a i lampion zrobiony został na prośbę mamy pewnej dziewczynki ;). Nie przedłużając.. oto moje dzieło:










W pracy wykorzystałam:

Papiery z kolekcji:  Odważny Debiut róż

Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz